su blog de chie non cheret seberare intro natura e cultura

su blog de chie non cheret seberare intro natura e cultura

martedì 28 dicembre 2010

Pastores in gita


Est custa sa fine de sa protesta. A ite a segare sos callones a sos continentales. Si dda muntenzant in cuss'ìsula in mesu a su mare sa protesta issoro. Murgant sas arbeghes e si càllient a sa muda. 
Bivant in sa misèria, ca tanti calincunu su casu a sa mesa dd'at a batire. 
Chi dda fatzant sa gita, poberos pastores. 
Ma mudos.
Si cherent andare a Roma chi siat solu pro ammirare sos monumentos.
Sos deretos issoro ddos lassent a chie papat su casu issoro ananti de sas zimineras de sos apartamentos de lussu de sos Parioli.




REPUBBLICA.IT

GLI SCONTRI

lunedì 27 dicembre 2010

CISAUS ANANTI DE SA ZIMINERA



Ancora una bella iniziativa della sorprendente e sempre attivissima Consulta giovani di Bauladu, che con questa nuova edizione di "Ananti de sa ziminera" è riuscita a coinvolgere anche i ragazzi di Milis e Bauladu. 
Tanti appuntamenti che ripropongono il "tempo del racconto", in cui la presentazione del libro diventa momento di aggregazione sociale e opportunità per affrontare e discutere i temi della nostra contemporanità. I protagonisti di questa edizione sono Savina Dolores Massa e Annamaria Capraro, Tore Cubeddu e Ivo Serafino Fenu, Antonello Garau e Giuseppe Corongiu, gli Elias Mandreu con Giacomo Mameli e Santina Raschiotti, Franciscu Sedda con Italo Ortu e Salvatore Cubeddu (in forse per questo appuntamento la presenza dell’ex presidente della Regione Sardegna Renato Soru), Giulio Angioni e Marcello Marras, Gianfranco Pintore con Paolo Pillonca e Raimondo Zucca,Marcello Fois con Eliano Cau, Lorenzo Braina, Giorgio Meletti con Michela Murgia e Pasquale Onida, Francesco Abate in compagnia di Giacomo Casti, Matteo Sau e Matteo Noce. 


Ecco il programma completo (per ulteriori info vi rimando al sito Sardegnabiblioteche.it):